loading...

مرجع اسکرابر صنعتی

بازدید : 6
سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 زمان : 11:05

در اماکن همگانی، هر فضایی که احتمال حضور اسکرابر صنعتی مشتریان در آن وجود داشته باشد،‌ بایستی همواره در حالت پاکیزه و ایمن قرار داشته باشد و آشغال بر روی زمین و در دور و اطراف باقی نماند و کف پوش‌ها می بایست تماماً منزه و براق باشند.
همینطور فضاهای گشوده و محوطه‌ها نیز برای تفریح و استراحت عموم در حیث گرفته گردیده‌اند و تفاوت ندارد محیطی گشوده باشد یا این که سرپوشیده، در هر شرایط بایستی منزه و پاکیزه بمانند
رستوران‌ها و کافی شاپ‌ مجتمع‌های تجاری بایستی به صورت ویژه نظافت گردند، چون مواد غذایی رابطه مستقیمی با سالم آدم‌ها دارا هستند و کلیه قسمت‌ها از سطح ها کف گرفته تا امکانات و دیوارها نیز بایستی از هر سیرتکامل آلودگی دور باشد.
خدمت‌های بهداشتی از سایر قسمت‌های اصلی نظافتی در مرکز ها تجاری میباشد که سرعت تکثیر آلودگی در آن بسیار بالا بوده و همواره می بایست تمهیدات نظافتی منحصربه‌فرد و پیوسته برای آن اندیشیده گردد.
پارکینگ مرکز ها تجاری از سایر قسمت‌هایی میباشد که کثیف می گردد و قابلیت نظافت آن به وسیله امکانات مکانیزه به سادگی مهیا میباشد.
کیفیت نظافت در مرکز ها صنعتی و تجاری
دستگاه‌های مختلفی می باشند که برای شستشوی مرکزها تجاری با امکانات نظافت صنعتی مانند سوله‌ها و مرکزها تجاری گزینه به کار گیری قرار می گیرند و هرکدام از این ماشین آلات مکانیزه دارنده خصوصیت‌های خاصی می‌باشند که با رعایت آن‌ها کاربرد دارا هستند. به دنبال به معرفی دستگاه‌های آیتم به کار گیری در نظافت صنعتی مرکز ها تجاری، خوا هیم پرداخت:

اسکرابر صنعتی: یکی‌از دستگاه‌های پر استفاده در حوزه نظافت صنعتی مرکز ها تجاری دستگاه اسکرابر یاکف شوی صنعتی میباشد. اسکرابر صنعتی برای شستشوی سطح ها کف و کم آب کردن به طور همزمان آن در نظافت صنعتی مرکز ها تجاری به فعالیت می‌رود. کف شوی صنعتی اقتدار مانور و تطابق‌پذیری بالا دارااست و بدین ترتیب با سهولت بر روی زمین تکان کرده و آن را شستشو می دهد. نوع دستی زمین‌شوی صنعتی برای شستشوی سطوحی که پهنای کمتری دارا هستند و قابلیت و امکان قرارگیری دستگاه‌های گرانقدر روی سطح ها نیست، بسیار مطلوب میباشد. سبک‌های سرنشین‌دار نیز جهت شستشوی سطح ها کلان به کار گیری می گردد. سطح ها کف در مرکز ها خرید و دکان‌ها به جهت تردد اشخاص و بر مکان ماندن اشکال آلودگی‌ها آلوده و کثیف و بعضی در شکل عدم دقت به نظافت غیر قابل تحمل می گردد. حجم طبقات و نصیب‌های متفاوت این مرکز ها سبب ساز گردیده تا شستشوی آنها بصورت دستی امری مشقت بار و وقت گیر باشد. به همین جهت برای شستشوی سطح های کف مرکزها خرید، دستگاه اسکرابر صنعتی مورد قابل قبولی محسوب میشود. این دستگاه روند شستشوی بیسون صنعت سطح ها کف را بصورت مکانیزه و با برس های نظافتی اجرا می دهد. اسکرابر‌ها سطح های کف را هم‌زمان شستشو و کم آب می‌کنند تا سطح پاک و مهیای به کار گیری شود. بعدها دستگاه اسکرابر می بایست با پهنا راهرو ها و ورودی را تناسب داشته باشد. گزینش فی مابین سبک‌های دستی و خودرویی کفشوی نیز به حجم فضا و قابلیت تکان دستگاه در آن بستگی داراست. کفشوی خودرویی پروسه شستشوی محوطه‌های والا را سریع و تسهیل می‌نماید.

بازدید : 12
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 11:26

لابی: نظافت لابی مشمول مورد اسکرابر صنعتی ها پایین میباشد:
جاروبرقی کردن لابی
نظافت کردن مبلمان و وسایل لابی
گردگیری سطح های
پاک کردن آینه و پنجره ها
نظافت سینک ظرفشویی و توالت
بده بستان آشغال
رستوران: نظافت رستوران مشتمل بر مورد ها ذیل میباشد:
جاروبرقی کردن رستوران
پاک کردن میز و صندلی ها
پاک کردن ظروف و وسایل آشپزخانه
پاک کردن کفپوش
نظافت سقف
تالار کنفرانس: نظافت تالار کنفرانس دربرگیرنده مفاد تحت میباشد:
جاروبرقی کردن تالار کنفرانس
نظافت کردن میز و صندلی ها
پاک کردن امکانات صوتی و تصویری
نظافت کردن کفپوش
نظافت سقف
بقیه فضاهای همگانی: نظافت بقیه فضاهای همگانی هتل مانند استخر، سونا، جکوزی و تالار بدنسازی نیز می بایست به طور منظم صورت پذیرد.
امکانات و وسایل هتل
ضمن نظافت فضاهای همگانی و اتاق ها، بایستی به نظافت امکانات و وسایل هتل نیز اعتنا خواهد شد. این امکانات و وسایل مشمول مورد ها پایین میباشد:

تخت و مبلمان: تخت و مبلمان می بایست به صورت منظم گردگیری و پاک شوند.
اسباب و اثاث برقی: اسباب برقی مانند بیسون صنعت تلویزیون، فریزر و کولر گازی بایستی به صورت منظم پاک شوند.
ظروف و وسایل آشپزخانه: ظروف و وسایل آشپزخانه بایستی به صورت منظم شسته و کم آب شوند.
امکانات نظافتی: امکانات نظافتی مانند جاروبرقی، تی و دستمال بایستی به صورت منظم پاک و ضدعفونی شوند.
رعایت نکات ایمنی

بازدید : 20
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 12:20

در یک روز بارانی، گل‌ولای و آب، بوسیله مشتریان به اسکرابر صنعتی راحتی به سوپرمارکت‌ها و مرکزها خرید وارداتی و کف را آلوده و لغزنده می‌نماید. بعضا آلایندگی‌ها نیز مانند ریختن آبمیوه در فودکورت‌ها و کثیفی در خدمت‌های بهداشتی به جهت تردد زیاد اشخاص فیس میدهد. این فضاها به نظافت فوق‌العاده نیاز دارا‌هستند. در‌این وضعیت، یک اسکرابر صنعتی برای ایمن، پاک و ضدعفونی نگه‌داشتن کلیه نصیب‌ها در همگی فرصت‌ها و نیز برای استقبال از مشتریان و حفظ از راحتی آنان ضروری میباشد.

اسکرابر از دو سیستم درست شده که او‌لین به شستشوی سطح های و دو‌مین به کم آب کردن فوری آن تخصیص داراست. با عبور اسکرابر از کف، برس‌های چرخان، آب و ماده های شوینده آزاد و با این کار، به‌سرعت آلودگی گردآوری‌آوری می شود و در یک مخزن منحصر قرار می گیرد. بدین ترتیب آب گزینه به کارگیری برای نظافت، مدام پاک میباشد و بهداشت را ضمانت می‌نماید.

مزایای مهم اسکرابر برای نظافت سوپرمارکت ها و مغازه‌ ها عبارتند از:

صرفه‌جویی بیشتراز ۵۰ درصدی در طی در مقایسه با سیستم نظافت دستی
شستشو و ضدعفونی در ساعت ها کاری متفاوت فارغ از محدودیت تردد برای مشتریان و کارمندان
صرفه‌جویی فراوان آب و مواد شستشو و سازش با فضا زیست با سطح کیفی بالا
ارائه سطح ها و کف تماما پاک سوای نماد یا این که لکه
کاهش خستگی اپراتورهای استعمال‌کننده از اسکرابر
سهولت به کار گیری حتی بوسیله نیروی کار غیرماهر
گونه های اسکرابر برای نظافت سوپرمارکت ها و مغازه ها
گونه های اسکرابر صنعتی مبنی بر نوع کاربری مشتمل بر مفاد تحت میباشند:

الف- اسکرابر دستی: این اسکرابرها دارنده مجموعه‌هایی میباشند که بوسیله نیروی انسانی در پشت آن، بیشتر برای نظافت سطح های افقی مانند کف‌ها و پله‌ها به کار گیری میگردند. زمین شوی صنعتی دستی با به کار گیری از فناوری مکانیکی و برس‌های چرخشی برای ارتقاء همت، کاهش مجال و کاهش نیروی انسانی پیاده سازی گردیده‌ و برای فضاهای خرد مانند انبارهای نادر‌متراژ، دفتر ها، اتاق‌های کنفرانس، تالار‌های غذاخوری و کافه‌ها تا ۵۰۰ مترمربع مطلوب می‌باشند.

فشرده بودن این اسکرابرها، قابلیت استعمال مکرر بیسون صنعت در بخشها محصور را حتی با حضور اشخاص مهیا می‌نماید ولی اسکرابر گران قدر، درین دور و بر مزاحم تلقی میشود. دستگاه اسکرابر زمین شوی برقی و شارژی دو تیم از زمین شوی های دستی محسوب میشوند.

ب- اسکرابر خودرویی (سرنشین‌ دار): این اسکرابرها مجهز به صندلی برای اپراتور و امر برای رانندگی می‌باشند و به طور مکانیکی، فارغ از نیاز به یکسری نیروی انسانی کار می‌نماید. این امکانات از اسکرابرهای دستی قدرتمندترند و برای گوشه و کنار‌هایی مانند انبارها و تالار‌های تعالی، مرکزها خرید و هایپرمارکت ‌های بسیار پهناور تا ۱۲۰۰۰ مترمربع کاربرد دارا‌هستند. اسکرابر سرنشین دار، دارنده برس‌ چرخشی یا این که مخروطی با تکان اتوماتیک روی کف برای عده‌آوری آلودگی‌ها می‌باشند و بیشتر برای سطح ها کلان و بخش ها پرتردد به کار گیری می گردند.

بازدید : 109
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 12:57

برای تمیزی انبارهای تبارک از روش امکانات اسکرابر صنعتی نظافتی مکانیزه، تقسیم‌بندی آنان بایستی حیث خواهد شد. انبارها از دید نوع ساختمان، نوع مال، اجرا عملیات، ماهیت کاربرد، روزگار ایجاد کرد و افتتاح قابل تقسیم‌بندی میباشند. انبارهای گرانقدر از لحاظ نوع ساختمان، پوشیده (مسقف و چهارطرف بسته)، سرپوشیده (مسقف و دور و اطراف گشوده)، روباز و غیرمسقف را مشمول می شود. همینطور از حیث نوع فرآورده دربرگیرنده کالاهای خطرناک، کالاهای گران قیمت، کالاهای زودفاسدشدنی و نیز امکانات سرمایی و گرمایی میباشند.

مزایای به کارگیری از امکانات نظافت صنعتی در انبار کارگاه‌ها
بهبود سرعت نظافت محوطه پهناور انبار
کاهش زمان مجال شستشو و تمیز‌سازی سطح ها و کف انبارها
ارتقاء چگونگی نظافت کردن انبارها با اعتنا به گونه های آلایندگی
صرفه‌جویی از روش کاهش مصرف آب، ماده شوینده و نیروی کار نظافت
سازش با فضا زیست با به کارگیری کمتر از مواد شستشو مضر و مصرف با صرفه آب
اشکال امکانات ما یحتاج برای نظافت انبارهای بلندمرتبه
برخی دستگاه‌های امکانات نظافت صنعتی برای نظافت انبارهای گرانقدر و کاربردهای هر کدام به صورت خلاصه عبارتند از:

جاروبرقی صنعتی برای از میان بردن آشغال و گردوغبار از کف انبار
استعمال از جاروبرقی صنعتی، خلال بیسون صنعت تمیزی و ایمنی دور و بر انبار، با سهولت به کارگیری، تلاش و سود‌وری امکانات مو جود در انبار را بهبود می بخشد. این جاروبرقی‌ها مجهز به سیستم مکش و فیلتراسیون قدرتمندی میباشند که آن‌ها را برای از فی مابین بردن خرد‌ترین ذرات ایده‌آل می‌نماید.

بازدید : 273
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 13:19

در پی برندهایی باشید که در مسئله ساخت و ساز اسکرابر اسکرابر صنعتی صنعتی تخصص دارا‌هستند و سوابق وقتگیر در ارائه دستگاه های کیفیت خوب و قابل متکی بودن دارا هستند.
برندهای دارای اعتبار معمولاً از مواد اول مرغوب و کیفیت عالی در ایجاد کرد دستگاه های خویش به کار گیری می نمایند و همینطور سرویس ها بعداز فروش کار کشته و امان فنی قابل اعتمادی ارائه میدهند.
به عنوان مثال، مارک Karcher آلمان سوابق ای بیشتراز 80 سال در ساخت امکانات نظافتی داراست و به جهت چگونگی و خلاقیت در تولیدات خویش شناخته گردیده‌است.
خصوصیات و تلاش
پیش از تعیین اسکرابر صنعتی، نیازهای خویش را تماما مشخص و معلوم فرمائید.
به عواملی مانند نوع سطوحی که می‌خواهید پاک فرمائید (کفپوش، سرامیک، موکت و …)، مساحت محیطی که می‌خواهید نظافت نمائید (اسکرابر دستی یا این که اسکرابر رمز نشین دار ) ، ترازو آلودگی سطح ها، و تعداد دفعات نظافت در روز دقت نمایید.
برخی از خصوصیت های اساسی اسکرابر صنعتی عبارتند از:
پهنا شستشو: هرچه پهنا شستشو بیشتر باشد، سرعت نظافت گوشه و کنار ارتقاء مییابد.
گنجایش مخزن آب منزه و آلوده و کثیف: مخزن آب منزه بایستی به اندازه کافی تعالی باشد تا نیازهای شمارا برآورده نماید و نیاز به لبریز کردن مکرر نداشته باشد.
توان مکش: اقتدار مکش بالا برای گردآوری آب و آلودگی ها از سطح ها ضروری میباشد.
نوع برس ها: برس های گوناگون برای سطح های متعدد مطلوب می باشند. از جمله، برس های قابل انعطاف برای سطح ها حساس مانند سرامیک و برس های زبر برای سطح های مشقت بار مانند بتن مطلوب میباشند.
سیستم رانندگی: اسکرابرهای صنعتی با سیستم رانندگی دستی، برقی و شارژی جان دار می باشند.
قدمت باتری: قدمت باتری برای اسکرابرهای بیسون صنعت شارژی دارای اهمیت میباشد.
چگونگی تشکیل داد

بازدید : 172
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 15:09

مجموعاَ کلیه دستگاه های اسکرابر صنعتی یا این اسکرابر صنعتی که ماشین کف پر نمک صنعتی جانور در بازار از نگاه قسمت های تشکیل دهنده و طریق کوشش شبیه می‌باشند البته خصوصیت های خاص دستگاه های اسکرابر صنعتی یا این که ماشین کف پر نمک ایجاد گردیده بوسیله شرکت های دارای اعتبار و شناخته گردیده، این ماشین زمین شوی صنعتی را از دیگر سبک های شبیه متمایز می کند. خصوصیت های متمایز کننده یک زمین شوی

صنعتی کارآمد عبارت اند از:

دارا بودن پیاده سازی طاقت فرسا عمل صنعتی
دستگاه زمین شوی صنعتی برقی یا این که اسکرابر الکتریکی یا این که دیزلی یک ابزار نظافتی تخصصی میباشد که به خواسته به کار گیری روزمره و پیوسته در عملیات نظافت و شستشوی سطح ها کف ساخت و ساز گردیده‌است براین اساس پیاده سازی اسکرابر صنعتی به صورت یک ابزار دشوار عمل و صنعتی حائز اهمیت بالایی است.

در دستگاه کفشوی دشوار عمل تا حد قابلیت و امکان از مکانیزم های عملگر مکانیکی به مکان سیستم های الکترونیکی بغرنج و دقیق مستعمل میباشد در فیض معیار فساد و استهلاک درین دستگاه ها تحت بوده و ماشین شستشوی کف دارنده ارتفاع قدمت بالایی میباشد.

بها دستگاه کفشور صنعتی مشقت بار شغل نسبت به مثال های ساده و رایج خیس آن فراتر میباشد، ولی این امکانات میتوانند در حالت ها و موقعیت کاری هنگفت ، سعی بهتری از خویش به جا بگذارند.

وجود مکانیزم های مکانیکی همانند اهرم های بیسون صنعت در اختیار گرفتن تی و برس خیر صرفا واحد سنجش فساد و استهلاک ماشین زمین شوی را کاهش می‌دهد بلکه سبب ساز ارتقا سهولت کاربری میگردد به نحوی که برگه در اختیار گرفتن دستگاه شغل تماماً بی آلایش و قابل فهم و شعور بوده و کاربری با کمترین ترازو مهارت و تجربیات نیز به آسانی و بعد از یک یادگرفتن مقدماتی قادر است از دستگاه زمین شوی صنعتی کمپانی ابراهیم به کارگیری کند.

بازدید : 60
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 زمان : 12:57

به کارگیری از امکانات و دستگاه های نظافت مکانیزه صنعتی با کاهش مخارج نظافت اسکرابر صنعتی می‌تواند در بلند بازه راهکاری باصرفه برای تیم های صنعتی و تولیدی به اکانت بیاید. استعمال امکانات مطلوب برای نظافت ارتقاء سرعت و چگونگی نظافت و همینطور کاهش هزینه، فرصت و انرژی ما یحتاج برای ایفا نظافت دور و اطراف های صنعتی را به یار و همدم خواهد داشت. تنوع ایجاد این تولیدات نظافت صنعتی منجر گردیده تا در بیشتر موردها برای نظافت، ضد عفونی یا این که شستشوی سطح های و امکانات با بکارگیری اشکال دستگاه های نظافتی قابلیت پذیر باشد.

استفاده امکانات مکانیزه در نظافت سوله های صنعتی به جهت سهولت کاربری نیاز به فراگیری های تخصصی ندارند. با این حالا به کارگیری از نیروی خدماتی مطلوب و آشنا به اعمال کارها نظافت می‌تواند سرعت روند نظافت و چگونگی جاری ساختن آن را به ترازو متعددی ارتقا دهد. نظافت کردن در یک فضا صنعتی مدام به سادگی پاشیدن یک سطح و آن گاه تمیز کردن آن وجود ندارد. در برخی گوشه و کنار ها و برای نظافت برخی آلودگی ها به کار گیری از شوینده های صنعتی و تخصصی نیاز میباشد. در‌این‌حالت‌ بایستی از به کارگیری واحد سنجش با صرفه آن برای حصول چگونگی مناسب نظافت سود بگیرید. اینکه چه کسانی را مسئول به کارگیری از این امکانات قرار داده اید و آن ها تا چه ترازو با به کارگیری درست از محصول ها منزه کننده شناخت دارا هستند، می تواند تا حد متعددی در با صرفه بودن فرانید نظافت سوله ها و کارگاه های صنعتی اثر گذار باشد.

نظافت سطح های گوناگون در سوله های صنعتی
نظافت روزمره امکانات و سطح های صنعتی در کارخانه ها و کارخانجات قادر است قعالیتی زمانبر و خسته کننده باشد. با این درحال حاضر برای محافظت چگونگی نظافت اینگونه گوشه و کنار هایی از التفات بالایی برخوردار‌است. به همین استدلال به کار گیری از امکانات و دستگاه های متفاوت نظافت مکانیزه صنعتی می‌تواند به شما در محافظت ایمنی امکانات و تندرست گوشه و کنار کارخانه ها یاری کند. نظافت کلی و روزمره میتواند از تجمع خاک، گرد و غبار، آلودگی ها یا این که بقیه آلاینده ها پرهیز نماید. استفاده یک سوییپر صنعتی در نقطه پایان یک کشیک کاری یا این که روز سبب ساز می‌گردد فضای عمل مدام می بایست پاک و آراسته باشد و اطراف سوله ، امکانات و ماشین آلات صنعتی برای استارت یک روز نو فراهم باشند. این عمل از تجمع آلودگی ها، مواد زائد و ضایعات ساخت در فضا شغل پرهیز کرده و به در دست گرفتن وسعت عمل و فرآیند نظافت یاری می نماید.

مجال کافی برای اجرا نظافت قسمت های متفاوت ساخت فرمایید
چنانچه بتوانید نظافت دور و اطراف صنعت های را با سرعت بیشتر و چگونگی بالاتری به ایفا رسانید، می‌توانید مجال بیشتری برای اعمال نظافت در گوشه و کنار های دیگر داشته باشید. به کار بیسون صنعت گیری از امکانات و دستگاه های مکانیزه نظافت صنعتی به شما قابلیت می دهد فرصت و انرژی ما یحتاج برای اعمال عمل نظافت سوله های صنعتی ، انبار ها و تالار های ساخت و ساز را کاهش داده و نیروی خدماتی بتواند در طی کوتاه خیس، فضا و فضای بیشتری را نظافت کند. با طراحی برنامه مطلوب، می توانید اعمال نظافت امکانات را در طی کشیک کاری و فارغ از ساخت و ساز مزاحمت برای فعالیت اشخاص و ترد ماشین آلات به جاری ساختن رساند.

استفاده امکانات و دستگاه های نظافت صنعتی همانند زمین شوی های صنعتی، کارواش ها و سویپر های صنعتی در اجرا فرآیند نظافت محوطه ها و امکانات صنعتی چگونگی باصرفه را آماده آورده و در زمان مجال کمتر و با هزینه تحت تری در سوله های صنعتی کار نمایند.

بازدید : 151
يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 زمان : 12:53

از این دستگاه می شود به تیتر یک کدام از پرکاربردترین اسکرابر صنعتی امکانات و ماشین آلات نظافتی اسم موفقیت. سعی واترجت صنعتی بدین شکل میباشد که آب را با فشار بسیار بالا بیرون می نماید و به این وسیله آلودگی ها را از سطح های متفاوت منزه می کند. گونه های این دستگاه ها با آب سرد یا این که گرم عمل می نمایند که هر مورد برای نظافت محل خاصی آیتم به کارگیری قرار می‌گیرد. همینطور قابلیت و امکان اضافه کردن محلول های شوینده به‌این دستگاه وجود دارااست.

سوئیپر
اسم دیگر این تولیدات، جاروی شهری میباشد. این کالا با به کارگیری از برس های مخصوصی که داراست می‌تواند به تطهیر دور و بر از آلودگی ها و آشغال ها ریز و درشت بپردازد. این دستگاه ها به راه‌های مختلفی به عنوان مثال دستی یا این که اتومات هدایت میشوند و اشخاص با دقت به نیاز خویش می‌توانند سبک های متفاوت آن را تنظیم نمایند.

بخارشوی صنعتی
این مال با به کار گیری از فشار بخار آب، اشکال آلودگی ها را از روی سطح های متعدد تمیز می نماید. از این دستگاه می‌تواند برای نظافت کردن کفپوش ها، سقف های شیبدار و … به کار گرفت.

نماشوی
همانگونه که از اسم این کالا پیداست، با به کار گیری از آن می قدرت پاک سازی نمای ساختمان ها و شیشه ها را اعمال بخشید. از‌آن‌جا‌که در قبل شستشوی نمای ساختمان ها شغل بسیار دشواری بود، با ورود این کالا به بازار، بخش اعظمی از گرفتاری ها دراین مورد رفع شد.

کف شوی صنعتی
اسکرابر صنعتی دارنده سیستم آبپاشی است که می اقتدار مخلوطی از ماده های شوینده را نیز بدین سیستم اضافه نمود. آنگاه فرچه ها و برس های مخصوصی در دستگاه درنظرگرفته شده اند که شستشوی کفپوش را با عملکرد بالایی اعمال می‌دهند. آب کثیف به وسیله سیستم مکش دستگاه به باطن مخزن مخصوصی ریخته میشود. این مخزن بایستی به طور مداوم و بعداز هر توشه به کارگیری از دستگاه، تخلیه خواهد شد.

جاروبرقی صنعتی
این دستگاه با توان مکش بالایی که دارااست، به آسانی بخش اعظمی از آلودگی ها را از در میان میبرد. خصوصی های متعدد این جنس کوشش آن را بسیار ارتقاء داده اند. به گونه ای که آن را مطلوب به بیسون صنعت کار گیری برای نظافت اطراف های گوناگونی مثلا سقف ها نموده اند.

ترولی نظافت
تی شورها محصولاتی میباشند که برای سازمان دهی و حمل اثاثیه لازم در هنگام نظافت به کار گیری میشوند. این محصول ها دارنده اشکال و سبک های بسیار متنوعی میباشند که بر اساس با نیاز اشخاص خریداری میشوند.

بازدید : 454
شنبه 8 ارديبهشت 1403 زمان : 12:37

کفشوی شیرینی پزی
استعمال از کفشوی صنعتی را می قدرت یک کدام از مهمترین نیازهای اسکرابر صنعتی نظافتی روزمره برای نظافت کردن شیرینی فروشی دانست. این دستگاه با به کارگیری از برس های چرخان آغشته به محلول شستشو جرم ها و آلودگی کف را در کمترین فرصت از فی مابین میبرد. اسکرابر یا این که کفشوی صنعتی بصورت مکانیزه و با یکبار عبور از سطح کثیف، جرم ها را حذف می نماید. خلال اینکه کم آب کن این دستگاه، در زمان برس زنی، کم آب کردن سطح را ایفا میدهد. کم آب شدن سطح پس از شستشو نکته مهمی میباشد که به شما و مشتری ها قابلیت تردد فورا پس از نقطه پايان شغل دستگاه را میدهد. کفشوی شیرینی پزی برای شستشوی سطح های کف در کارخانه و دکان گزینه به کار گیری قرار گیرد. حجم اکثر زمان ها شیرینی فروشی ها نادر بوده و به همین عامل از دربین سبک های دستی و خودرویی، دستگاه کفشوی دستی برای این گوشه و کنار ها قابل به کار گیری و کاربردی میباشد. به جهت تردد اشخاص و بایستگی اقتدار مانور بالای دستگاه کفشوی ، خوب میباشد از اسکرابر باطری دار به مکان کفشوی کابلی در شیرینی فروشی به کارگیری فرمایید. دستگاه کفشوی Bit یک کدام از سبک های اسکرابر باطری دار میباشد که برای نظافت کف این اطراف ها کاربرد داراست.


مخاطرات عدم نظافت شیرینی فروشی
در‌صورتی‌که که نظافت قنادی به صحت یا این که به طور مکرر ایفا نشود چه اتفاقی صورت خواهد بخشید؟ در این باره می بایست بدانید که بروز مشکلاتی مانند تجمع آلودگی روی سطح های و همینطور کاهش سطح بهداشت را می اقتدار از مهمترین خطراتی دانست که در شکل عدم رعایت نظافت در شیرینی فروشی ممکن میباشد چهره دهد. چگونگی تولیدها تولیدی در صورتیکه که نظافت به خیر جاری ساختن نشده باشد، کاهش پیدا می نماید و همینطور مشتریان کمتری به تجارت شما پشت گرمی خواهند کرد. در کنار همه این موردها می شود به کاهش سطح سالمی که برای پرسنل میتواند روی دهد و همینطور ارتقا خطر مرتبط با لیزخوردن اشخاص را می اقتدار از سایر مواقعی دانست که در شکل عدم نظافت شیرینی فروشی می‌تواند روی دهد و بایستی اعتنا بسیار متعددی در این مورد داشته باشید. خلال اینکه جریمه های قنادی بوسیله مرکز ها بهداشتی به جهت عدم رعایت مسائل بهداشتی مشکلاتی را برای شما بوجود خواهد آورد.

جاروبرقی صنعت های شیرینی پزی
دستگاه جاروبرقی یکی امکانات کاربردی در هر محیطی برای گردآوری بیسون صنعت آلودگی ها میباشد. این دستگاه در کلیه سبک ها دارنده پمپ مکش میباشد که با ساخت‌و‌ساز نبود در مخزن، منجر کشیده شدن آلودگی ها به درون مخزن میشود. جاروبرقی در سبک های خانگی، صنعتی و تجاری با دقت به معیار کارکرد متبوع، حجم فضا و نوع مواد مو جود در گوشه و کنار قابل استعمال میباشد. برای شیرینی فروشی ها جاروبرقی تجاری و یا این که سبک های نصفه صنعتی می‌توانند نیاز ها را برآورده سازند. از این دستگاه می‌توانید برای گردآوری پودر کاکائو، شکر، آرد و بقیه مواد پودری ریخته گردیده روی سطح زمین استعمال نمایید. به امداد جاروبرقی آب و خاک نیز می‌توانید مایعات را در کنار مواد جامد مکش نمایید. نظافت باطن فر های شیرینی پزی با جاروبرقی نصفه صنعتی از سایر قسمت های نظافت قنادی با این دستگاه است. سطح جانبی و کف فر شیرینی فروشی ها بعداز مدتی پخت و پز مبتلا آلودگی های ریز و درشت و چسبان میگردد. جاروبرقی نصفه صنعتی یار و همدم با غربال مطلوب برای گردآوری این آلودگی ها شایسته ترین آیتم به حساب می آید.

بازدید : 65
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 زمان : 12:34

در زمان شغل با دستگاه اسکرابر صنعتی رعایت اسکرابر صنعتی اصول ایمنی و فعالیت با آن مداقه داراست. هرکدام از اسکرابر ها دارنده کلید های کنترلی و اهرم ها برای جاری ساختن کارها گوناگون مانند بالا و تحت بردن تی و برس، تغییر تحول سرعت دستگاه و تغییر تحول معیار پاشش آب می‌باشند. به کارگیری درست و به موقع از هرمورد از قسمت های کنترلی کفشوی سبب ارتقا اثربخشی مراحل نظافت میشود. به عنوان مثال برای شستن سطح ها بسیار کثیف، ترازو پاشش آب بر روی بیشترین مقدار تهیه شود. عدم توجه در تهیه برخی از مناطق نیز سبب رخدادن اتفاق احتمالی می‌گردد. از جمله در زمان شستن سطح ها کف در معابر باریک، تهیه سرعت دستگاه در سبک های خودرویی بر روی سرعت های بالا زخم به وسایل جانور در اطراف و رخدادن واقعه را در ادامه دارااست.

اصول اصلی پس از نقطه پایان شغل با کفشوی
اصول نظافت با اسکرابر صرفا به فرآیند پیشین و حین به کارگیری از دستگاه محصور نمی‌شود بلکه این اصول تا پس از به کار گیری از آن ادامه خواهد داشت. مورد نیاز میباشد بعداز هر توشه به کار گیری از دستگاه اسکرابر صنعتی قسمت های گوناگون دستگاه گزینه بازبینی قرار گیرد و در صورتی‌که تعمیراتی نیاز بود آن را اجرا اعطا کرد تا دستگاه برای زمان آینده نظافت فراهم باشد. مخزن آب آلوده کفشوی می بایست در نقطه نهایی مراحل نظافت با کفشوی تخلیه خواهد شد. رسیدگی غربال ها، شناور مخازن و تی و برس از سایر قسمت هایی میباشد که پس از نقطه پايان شغل با دستگاه بایستی پژوهش گردند. برخی از کارها بازبینی بصورت روزمره، هفتگی و بعضا دیگر ماهیانه بیسون صنعت و یا این که سالیانه می بایست ایفا گیرند.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 96
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 397
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 923
  • بازدید ماه : 3285
  • بازدید سال : 6115
  • بازدید کلی : 6115
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی